February 03, 2012

update blog setelah lama menyepi

assalammualaikum buat pembaca blog ini :D

lama suda saya tak update blog ni . terasa rindu pulak hendak story kisah diriku . korang mesti rindu na dengar cerita saya kan ? Hahaha . tapi , takde apa yang menarik pon . kebanyakkannya tentang perasaan yang bebelah bagi .

firstly , tentang SI DIA . arghh , bile ingat balek benda yang DIA buat padaku memang terasa pedih . banyak sangat dugaan yang saya kene hadapi ketika bersama DIA . one week , kami tak SMS , then kami bertemu selepas cuti seminggu dan macam macam cerita yang DIA cuba lakukan . seriusly , he has changed dramatically and l really hate him . saya suka dia sebelum berubah . saya na DIA before ni !! please ! 




kesedaran yang dipupuk dalam hati 
dengan adanya akal yang memimpin
menceriakan cinta denga warna - warna kebaikan 

No comments:

Post a Comment