September 29, 2012


29/09/2012

gambar ni baru sahaja di ambil tadi Haha. tadi kami berjalan ke Kuala Kangsa.

ia itu banda di raja :)

 muka ceria aku bersama dengannya. dan gembira tak tekata.

Haha. sampai sahaja di sana aku pergi serbu kedai makan dulu. 

lapaaaaa oh. perut sudah bebunyi sewaktu berada di dalam kereta lagi. teruk laaaa aku ni.

then kitaorang pergi jenjalan kedai yang jual barang barang antik macam pisau zaman dulu then beli labu sayong untuk mak mentua dan mak saya Haha.

alang dah sampai ke KUALA KANGSA kami pergi galery SULTAN. 
yang peliknyaaaa, zaman sekolah dulu tak teringin pon nak pergi galery sultan azlan shah. tiba tadi dengan hati yang gembira aku dengan 'B' aku pergi sana. 

aku tanya dia buatpe kat sini then dia kata saja nak tengok tengok dalam ni. aku hanya mampu TERsenyum sahaja. aku tengok kereta sultan yang panjang tu teringin juga aku nak naik Haha. tak dapat nak tengok dalam cause dia tutup dengan langsir. 

kelakah kan rutin harian aku hari ni. paling bersejarah dalam hidup aku Haha. THANK YOU to my HUBBY cause bawak aku berjalan mencari ketenangan Haha. alahaiiiii Haha.
i love you so much sayang :)

No comments:

Post a Comment