January 01, 2013

unhappy.
setelah beberapa bulan menjadi penggangur terhomat di manjung, kini aku kembali menjadi seorang student disebuah kolej kerajaan. semua yang aku belajar terpaksa la aku study balik. bukan senang nak ingat fomula memasak. okey, this year aku study for diploma, HEHEPPHOREYY! wish me luck okey friend. 2 year aku study at MELAKA. and also 2 year aku kene tinggalkan dunia pencintaan, ALAHAI! insyaAllah, akan menjadi seorang yang bertamadun tahun ni HAHA! bakal menjadi seorang chef yang TERKENAL! korang semua jangan CEMBURU okey.

to my beloved husband!
be youself at manjung and take care okey. jangan  nak over jadi salesman photogyraphy. one year, kamu stay manjung then came back to me(MELAKA). seperti yang kamu janji kan HAHA! janji mesti di tepati maa :p and i wait my iphone 5 and vios HAHA! jangan lupaaaaaaaa :D bukan mintak okey, tapi kamu yang janji nak belikan. orang bagi kita menadah dengan tangan yang tebuka HAHA! NYAH KAU!

No comments:

Post a Comment