March 03, 2013



semoga setiap tulisan
merantai buah kehidupan 

here, i'm always pray for you. even you are not for me, i'm happy cause i still remember how i know you. know you family and also you friend. yes, sometimes i miss you and until now i still love you. nobody in myheart just you. saya tak kuat nak hadapi dugaan yang ALLAH berikan. saya hanya mampu bedoa dan terus bedoa. saya serahkan semua jalan hidup saya padaNYA. thank you cause give me change to know you. i love you and i really miss you. hope, awak gembira disamping orang yang awak sayang. saya doa kan kebahagian awak, saya gembira bila si Gadis gembirakan awak. saya tak sempurna. saya tak secantik si Gadis. InsyaALLAH, saya cuba untuk sempurnakan diri untukNYA. thank you awak, terima kasih sesangat.

No comments:

Post a Comment